czwartek, 12 kwietnia 2012

Powitanie

    Witam Was bardzo serdecznie na moim drugim blogu , pierwszy to :
niklaus-caroline-story.blogspot.com


  Pewnie zastanawiacie się , po co mi drugi blog , ponieważ mogę zaniedbać tamten . Ale to nieprawda ! 4 rozdział na tamtym jest prawie gotowy i dodam go chyba jutro lub w sobotę . Ten zaś założyłam dlatego , bo jestem fanką " Saga : Zmierzch " i przeczytałam wszystkie części i brak mi tam miłości Esme i Carlisle . Chcę Wam pokazać jak moim zdaniem wygląda ich małżeństwo , ale zamierzam zacząć od przemiany Esme .
  Prolog dodam w niedziele lub w sobotę , ale nie jestem pewna , bo w poniedziałek mam sprawdzian z biologi i zresztą chcę zacząć 5 rozdział na tamtym blogu . Zapraszam do czytania historii tej wspaniałej pary .

5 komentarzy:

  1. W takim razie czekam na prolog :)

    Zajrzyj do mnie na shoowers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać, aż zaczniesz pisać! Jestem ciekawa, o czym będziesz pisać. Nigdy nie sądziłam, że Carlisle i Esme są ciekawi xd. Mam nadzieję, że będzie tam też trochę o pozostałych Cullen :) A będziesz pisać od roku, w którym się poznali, czy tak jakby Zmierzch oczami Carlisla, czy też zupełnie inna historia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to i Esme i Carlisle będą opowiadać , ale zacznę od początku , aż ona zostanie wampirem i nauczy się samo kontroli , no i chcę jeszcze ślub , a potem to niespodzianka . : )

      Usuń
  3. oni sami jakoś nigdy mnie nie ciekawili, ale wiem że masz talent do pisania i może to być całkiem ciekawa historia
    PISZ!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! Bardzo się wciągnęłam i czytam z zapartym tchem każdy rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i ten miły i ten nie, lecz na razie się takowy nie zdarzył i jestem dzięki temu bardzo szczęśliwa!
Proszę nie umieszczanie tutaj reklam swojego bloga, bo zostanie to natychmiastowo usunięte!
Pod waszymi komentarzami zostawiajcie linki do waszych blogów. Na pewno je odwiedzę. ;)