piątek, 24 sierpnia 2012

29 Rozdział

Carlisle:

    Moja ukochana oderwała się od Edwarda i wtuliła we mnie. Objąłem ją w pasie. W jej oczach widziałem tyle szczęścia, lecz nie dziwiłem się jej. Sam byłem radosny. Mój syn wrócił, jednak zaniepokoiły mnie jego oczy. Esme najwyraźniej też zwróciła uwagę na ich kolor; były krwisto czerwone.
   - Cieszę się, że jesteś. - Weszliśmy do salonu.
   - Piękny dom. - Edward rozglądał się po całym mieszkaniu. Usiadł na fotelu, a ja z Esme na sofie. Mój syn posmutniał - było to wyraźnie widać.
   - Na pewno zauważyliście już moje oczy - co niestety bardzo dobrze widać. Przepraszam was za to i przestańcie zagłuszać swoje myśli! To niepotrzebne. Chciałem się jakoś wytłumaczyć. - Przełknął ślinę. - Starałem się zabijać tych ludzi, którzy byli zabójcami. Sam zabijałem, ale ocaliłem wiele niewinnych osób! - Zakrył twarz dłońmi i odchylił ją do tyłu. - Ja nie wiem, co we mnie wstąpiło! - Popatrzył na Esme, a potem na mnie. - I przyjmuję do wiadomości, że możecie mi nie wybaczyć...
    Moja narzeczona spojrzała na mnie, a następnie na niego. Wstała i podeszła do niego. Kucnęła obok i popatrzyła w jego oczy, a on w jej.
   - Jakbyśmy mogli ci nie wybaczyć? - W jej głosie było słychać matczyną troskę. - Martwiliśmy się o ciebie, ale nigdy nie dalibyśmy cię odrzucić! Jestem tego pewna. - Położyła dłoń na jego kolanie. - Nie powinieneś tak myśleć! Kochamy cię, Edwardzie! - Wstała i go przytuliła, co on chętnie odwzajemnił. - Nie masz prawda tak więcej myśleć!
   - Postaram się - wyszeptał.
    Podszedłem do nich. Moja ukochana oderwała się od Edward'a. Objąłem ją obiema rękami w pasie. Uśmiechnęła się. Ja i mój syn zrobiliśmy to samo.
   - Może lepiej porozmawiamy o tym, co trzeba będzie zmienić w tym domu, co? - Popatrzyła na mnie.
   - A coś jest nie tak? - Zmrużyłem oczy.
   - Nie, nie tak dużo... Tylko... - Edward parsknął śmiechem. - Jadalnia jest zbyt ciemna, łazienki się niczym nie różnią, a w korytarzu u góry zmieniłabym dywan.  - Otworzyłem szeroko oczy, a Esme popatrzyła na mnie przepraszającym wzrokiem. - Mam nadzieję, że cię nie uraziłam... - Po jej minie można było stwierdzić, że żałowała tego, co powiedziała.
    Edward wyszedł ze salonu, a ja przechyliłem Esme. Jedną ręką podtrzymywałem ją na plecach, a drugą ściskałem jej dłoń. Nasze twarze dzieliło tylko kilka centymetrów.
   - Nie wiem, czy dam radę się obrazić, szczególnie na kogoś tak niesamowitego. - Pocałowałem ją namiętnie w usta, a ona odwzajemniła to z wielką pasją. W drzwiach ujrzałem Edwarda, więc oderwałem się od ukochanej. W oczach syna ujrzałem wielki smutek. Chciałem mu jakoś pomóc, lecz nie potrafiłem. Nie znalazł jeszcze tej jedynej, ale wierzyłem w to, że ktoś taki istnieje lub będzie istnieć. Mój syn jednak już stracił najwyraźniej nadzieję.
    Czasem się zastanawiałem, czy dobrze zrobiłem przemieniając go w wampira. Fizycznie ma tylko siedemnaście lat, ale jest, jak na swój wiek bardzo dojrzały. Marzyłem o tym, aby i on znalazł drugą połówkę. Nie chciałem, aby czekał na ta jedyną tyle ile ja na moją księżniczkę. Sam nigdy nie spodziewałem się, że w ogóle mogę znaleźć kogoś, kto będzie moją towarzyszką serca. Trzysta lat, a ja nadal nikogo nie znalazłem, lecz od kiedy poznałem ją, wszystko się zmieniło. '
    Pamiętam, jakby to było wczoraj, gdy pierwszy raz ją ujrzałem. Miała szesnaście lat. Złamała nogą, wychodząc na drzewo. Bolała ona ją bardzo, lecz nie pozwoliła łzą wydostać się na zewnątrz. Do każdego się uśmiechała. Gdy ktoś ujrzałem jej uśmiech, sam się rozpromieniał. Biła od niej niesamowita empatia. Tak łatwo było ją pokochać pod każdym względem. Była dla wszystkich miła, wyrozumiała. Nie potrafiła kogoś nienawidzić, nieważne było, co ta osoba zrobiła lub jak się zachowywała.
   - Coś się stało? - Moja ukochana wyrwała mnie z zamyśleń. Jej słodki głosik od razu mnie z nich wyrwał.
     Prawą dłoń miała położona na mojej piersi, a drugą trzymała moją, która zwisała bezwładnie. Unosząc głowę, patrzyła na mnie z czułością i troską. Musnąłem jej czoło.
   - Nie, nic - wyszeptałem, lecz sądząc po jej minie nie uwierzyła mi. Westchnąłem. - Martwię się o Edward'a.
   - Chodzi ci o to, że pił ludzką krew? - Spojrzała na mnie pytającym wzrokiem. - Każdy ma ciemną stronę, lecz nie można go tak po prostu odrzucać.
   - Nie, to nie o to chodzi. On wciąż nie znalazł sobie...
   - ...ukochanej - dokończyła za mnie. - Uważam, że na pewno ją znajdzie. Może nie teraz i nie w tym stuleciu, ale ją znajdzie. - Na jej twarzy pojawił się mały uśmieszek. - Jestem tego pewna.
   - A skąd ta pewność? - Mocno przytuliłem ją do siebie.
   - Kobieca intuicja - zaśmiała się. - A teraz zajmie my się wybraniem nowego koloru ścian do jadalni. - Westchnąłem, a ona tylko, stając na palcach, pocałował mnie w usta. - Co powiesz na oliwkowe ściany?
   - Yhym - wyszeptałem i złożyłem na jej ustach namiętny pocałunek.

___________________

    I oto rozdział, który miał być dodany dwa dni wcześniej, jednak za ponad tydzień i niestety trzeba już się przygotowywać. ;( Mam nadzieję, że wybaczycie mi to, że rozdział jest tak późno dodany i jest taki, taki... nijaki! Przepraszam!

Jak podoba wam się nowy wygląd bloga?

11 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza z komentarzem xD
    Nie jest aż taki nijaki, fakt, ze bywały lepsze, ale ten też mi się podoba. Masz do tego talent.
    Podoba mi się nowy wystrój, bo jest taki ciemny i się go super czyta.
    Pozdro ;D ναмραנєєя xD

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, mówiłam, że ciemne tło jest najlepsze! ;D fajna notka o E&C (jak zwykle chodzi mi o Edwarda i Carla). cieszę się, że ędward wrócił i nas zabawia xd proszę tu bez skojarzen. biedny carlisle, musi malować ściany od nowa. mam nadzieję, ze ed okaże się być grzeczny i im pomoże. no i gdzie tanya, bejbe?

    T.D.H

    PS: nie chce mi sie pisac dluzszego, bo rodzice wyjechali i caly dzien siedze z rodzenstwem - jedno ma 2, a drugie 6, więc jestem padnięte ;/ bawilismy sie w zapasników,więc coś mi w krzyżu strzela
    PS2: MjZzsÓoo XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mów tak,rozdział nie jest nijaki tylko po prostu krutki,przecież od czegoś trzeba zacząć prawda?.A potem będzie tylko z gurki,zobaczysz:).Rozumiem Cię doskonale bo teraz to i ja sie przygotowuje i nie mam za dużo czasu,niestety:(.Ale oczywiście na twojego bloga zawsze mam czas:D.
    Nie martw sie rozdział jest taki jaki powinien być ujełaś w nim to co najważniejsze i oto w tym wszytkim chodzi.
    Nie muwie ze nie spodziewałam sie dłuższego rozdziału ale przecież teraz zaczyna sie cieżki i bolesny czas kiedy idziemy do szkoły:'( i każdy musi sie na to przygotować.
    Nie martw sie rozdział jest wspaniały,prawda ze pisałaś lepsze ale w każdym jest coś fajnego dlatego nie można powiedzieć że jest zły.
    To fajnie że Edward wrucił,długo go nie było.Ale to jest dziwne że sie martwi że nie znalazł ,,swojej wybranki serca'' nigdy nie żałował,ale to twuj pomysł:).
    Dobre było z tym jak Esme proponowała zrobić mały remoncik i jak na to zareagował Carlisle:).
    Rozdział chociaż krutki ale ma w sobie to co powinien mieć:).
    A jeśli chodzi o tło to jest wspaniałe,naprawde.Lepiej sie czyta rozdziały i wg pasuje na twojego bloga.Ciemne tła moim zdaniem są najlepsze.
    I cieszę się z tego zę jestem już przynajmniej trzecia:)

    Życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  4. nowy szablon jest o niebo lepszy od starego, bardzo mi się podoba
    rozdział genialny
    i zapraszam do mnie,po długiej przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział. Tak jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to nijaki? Świetny, jak każdy inny zresztą! Warto było na niego czekać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nijaki? co ty gadasz? Jest piękny...

    OdpowiedzUsuń
  8. jak nijaki? jest super!!! nie moge doczekac sie slubu!!
    PS: drugi rozdzial na bella-i-mala-kopia-jego.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten rozdział nie jest nijaki! Jest świetny ;D . Nie mogę się doczekać, kiedy będzie ślub... i kiedy Rosalie się zjawi... . xdd

    PS: Wejdziesz? Proszę... ^^ http://rosemare-collins-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski wygląd !. me gusta xd

    Zaproo. do mnie . http://bella-and-edward-love.blogspot.com/
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie mi się czytało, masz talent

    bardzo mnie wciąga twoje opowiadanie ,jest świetne ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i ten miły i ten nie, lecz na razie się takowy nie zdarzył i jestem dzięki temu bardzo szczęśliwa!
Proszę nie umieszczanie tutaj reklam swojego bloga, bo zostanie to natychmiastowo usunięte!
Pod waszymi komentarzami zostawiajcie linki do waszych blogów. Na pewno je odwiedzę. ;)